18 Mart 2010 Perşembe

Huzur Futbolda

Bizim spor medyamız harbiden sorunlu bir medya.İnsanların özel hayatları futbolundan önce haber olur , sahada yaptıklarından çok saha dışı olaylar ile insanları değerlendirirler.Yada delinin biri kuyuya bir taş atar akıllılar çıkarmaya çalışır.Bunun en son örneği Sabah gazetesinin haberi.Hiddink ateist haberi ile amaç ne olabilir.Hiddink'in inancından bizene , bu haber yapılırken acaba nereye ulaşılmaya çalışıldı.İnsanların inanışları yada yaşam biçimleri bir suçmuş gibi veya çok önemliymiş gibi insanların gözüne gözüne sokmaya ne gerek var.Şimdi bizim milli takımımızda ki cemaatçi arkadaşlar bu durumdan rahatsız mı olacak.Hiddink atesitmiş biz kabul etmiyormuyuz diyecekler.

Haberin tam metni ;

Hiddink'in ateist olduğu ortaya çıktı. Hollandalı teknik adamın 20 yıl önce Fenerbahçe'yi çalıştırdığı dönemde "tanrıya inanmıyorum" diye bir demeci var.

İŞTE HİDDİNK'İN O LAFLARI

Tarih: 26 Ocak 1991
Hiddink Fenerbahçe'nin Teknik Direktörü

Devre arası kampı için takım Kuşadasında.

Türkiye'ye gelen bir çok yabancı antrenör Meryem Ana Türbesini ziyaret edip hristiyan inancına göre hacı olurken, Hiddink ezber bozuyor ve Meryem Ana'ya gitmiyor. Hollandalı teknik adam Meryem Ana'yı ziyaret etmemesinin nedeni olarak da şöyle konuşuyor, "ben tanrıya inanmıyorum, ateistim, o yüzden Meryem Ana bana ilginç gelmiyor".


0 yorum: