10 Kasım 2009 Salı

futbol tarihine geçmiş unutulmaz sözler

"Boca es mi religion, Maradona es mi dios, La Bombonera es mi iglesia" (Dinim Boca, Tanrım Maradona, Mabedim La Bombonera)
Boca Juniors'un stadyumu La Bombonera'nın giriş kapısında yazan cümle.

Doktorlar sigarayı bırakmazsam futbol oynayamayacağımı söyledirler,bende futbolu bıraktım.
Johan Cruyff

"Tanrı beni goL atmam için gönderdi"
Romario

"HayaL edebiLirseniz, gerçekLeştirebiLirsiniz"
ALex de Souza

"Eğer koLayı isteseydim Porto'da kaLırdım.GüzeL mavi bir koLtuk şampiyonLar Ligi kupası ve tanrı vardı.Tanrıdan sonra da ben"
Jose Mourinho

"Eğer biraz çirkin oLsaydım ne PeLe'nin ne Maradona'nın adı hatırLanırdı"
George Best

"Diger ulkelerin tarihi, Uruguay'in futbolu vardir"
Ondino Viera

"Bazi insanlar futbolun bir olum kalim meselesi olduguna inanirlar. Sizi temin ederim ki ondan cok cok daha onemlidir"
Bill Shankly

"Ahlaka dair bildigim ne varsa futboldan ogrendim. Cunku top hicbir zaman bekledigim koseden gelmedi"
Albert Camus

"Yarin yine borclarim olacak ama bu gece kral benim"
Şampiyonluk kutlamalari sirasinda Napoli taraftarlari

"Futbol 90 dakika süren ve sonunda Almanların kazandığı bir oyundur"
Gary Lineker

"Top bizdeyken onlar gol atamaz"
"Futbol basittir. Zor olan basit futbol oynamaktir"
Johan Cruyff
---------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ben öLürsem İnönü'ye gömün" PascaL Nouma

"FutboLdaki 21 yıLLık yaşantımda, hiçbir zaman buna benzer bir ortam görmedim. YunanLıLar TürkLer'in parmak uçLarına biLe geLemezLer," DeL Nido(Bir FB maçı sonrası)

'' Sparta Prag'ı Sparta'da Yeneceğiz '' Ümit Özat

Gökmen Özdenak Necati Ateş'e kötü sut cektigini anlatırken..

G:biraz daha geliştirmen lazım son vuruslarını..
N:Abi biz senin penaltı atıpta ritz carlton'da turist vurdugunuda biliriz.

'Birgun ataturk havalimanına bir turk takımı sampiyon olarak inecek' - Ali Şen

Maldini "Kimse bana burda 25 bin kişinin olduğuna inandıramaz"

Onu durdurabilmenin tek yolu stadyumun ışıklarını kapatmaktır
C.Ranieri'nin İnterli Adriano için yorumu...

Ümit Aktan
3-3 biten unutulmaz Man. UTD - GS Maçında Arifin Golunden sonra.
''Değil Şımaykıl..bütün Maykıllar bir araya gelse bu topu çıkaramaz''

Hami dandi’ye “dan!” diye çaktı...”
Ümit Aktan, Dundee United-Trabzon maçında, Hami’nin golünden sonra...

Zaten bizim Neuchatel’den de 5 tane çocuğumuz var!”
Ümit Aktan

“Tugay vurursa gol olur, vuruyoooor, aut...”
Bülent Karpat

Maç: İngiltere-Türkiye
Yayın: TRT
Spiker: Abidin Aydoğdu
Skor: 8-0
8. gol sonrası:
“Vay! anasını sayın seyirciler, bir gol daha yedik..!”

Can Bartu, atv’de Beşiktaş maçını yorumlarken:
“Walsh ikinci yarı çok etkisiz, kendisini oyunda hiç göremiyorum...”
(Walsh devre arasında oyundan çıkmıştır...)

İlker Yasin, Oliviera’nın “hat-trick” yaptığı Belçika-Türkiye maçı esnasında:
“Evet sayın seyirciler, elin zencisi, elin arabı ‘hat-trick’ yapıyor, bizim Hakan’ımız, bizim Oktay’ımız uyuyor...”

Yıl 1988, GS-Monaco çeyrek final maçı, Prekazi’nin unutulmaz golü radyodan Orhan Ayhan tarafından şöyle anlatılır:
“Prekazi geliyooooor, vuruyoooooor, ohhhhha! be Prekazi bu ne beee!”

0 yorum: