2 Mart 2010 Salı

Yaradana Sığınan Fink

Beşiktaş Dergisi'nin Mart sayısı piyasaya çıktı.Bu ay ki konuk Fink olmuş.Güzel bir röportaj olmuş.Sorulara verdiği cevaplar Fink'i daha yakından tanımamıza yardımcı oluyor.Ama sorulardan biri Fenerbahçe maçı ile ilgili ve cevap çok ilginç.
İşte o soru ve Fink'in cevabı;

Peki ya Fenerbahçe’ye attığın muhteşem gol… O anı kafanda canlandırsan, neler söylersin?

Fink : Çok önemli bir maçtı. O ana kadar golü bulamamıştık, stresliydi. İkinci yarıydı. Seyircimiz gol bekliyordu, bizler gol atmak istiyorduk. Öyle bir atmosfer vardı. O anı anlatmak gerekirse de; İbrahim Üzülmez soldan topla geliyordu, ben de pozisyonu takip ediyordum. Sonra bir baktım, bütün arkadaşlarım markajda ve ben orada boşum. Elimi kaldırdım, Üzülmez de beni gördü. Ortalayınca top öyle bir geldi ki, yaradana sığınarak vurmam gerekiyordu. Ben de gözümü karartıp tüm konsantrasyonumla vurdum. Takım için de, taraftarımız için de çok güzel bir andı.

0 yorum: